Δευτέρα 11 Απριλίου 2011

Κόντρα με τον μητροπολίτη Άνθιμο

Λίγο πριν τις δημοτικές εκλογές, τον Οκτώβριο 2010 κατά τον εορτασμό του Αγίου Δημητρίου είχε φραστικό επεισόδιο με τον Μητροπολίτη Θεσσαλονίκης Άνθιμο.
Συγκεκριμένα, ο Μπουτάρης νωρίτερα σε εκδήλωση για την Τοπική Αυτοδιοίκηση είχε αναφερθεί στον Άνθιμο λέγοντας: "Δεν είμαι ενάντιος στην εκκλησία, αλλά ο Άνθιμος μου θυμίζει μουτζαχεντίν, δεν έχει διαφορά από τους μουτζαχεντίν. Αντί να κάνει συσσίτια για τους απόρους κάθε εβδομάδα αλλάζει άμφια." . Ο Μητροπολίτης Άνθιμος απάντησε στον Μπουτάρη: "Με είπες μουτζαχεντίν. Σαν να σου λέω εγώ ότι είσαι Βούλγαρος προδότης. Να ανακαλέσεις γιατί όσο ζω εγώ, η Εκκλησία δε θα σου επιτρέψει να δεις τη δημαρχία" .
Μετά την εκλογή του Μπουτάρη, ο Παναγιώτης Ψωμιάδης (νεοεκλεγείς περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας) δοκίμασε να λύσει την διένεξη Μπουτάρη - Άνθιμου συναντώντας τους δύο άνδρες . Ο Μπουτάρης μετά την συνάντηση έκανε την παρακάτω δήλωση: "Δεν έκανα τίποτε για το οποίο να ζητήσω συγχώρεση. Αν θέλει, ας με συγχωρήσει από μακριά. Και ο Ψωμιάδης που πήρε την πρωτοβουλία για να "χαϊδέψει" τους χριστιανούς θα του βγει ανάποδα.", και αναφερόμενος στον Άνθιμο είπε: "Παπά, ξύρισε τα γένια και κάνε κόμμα αγόρι μου. Δεν μπορείς να ανακατεύεσαι σε αυτό το επίπεδο σε κοσμικά θέματα."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου